Pengarang Jantung Hatiku

New Year Coming(2012)

 
 
2012.cakap pasal 2012 mesti korang ade azam tersendiri yelah sbb dah masuk tahun baru.tahun ni jgk lin
akan pergi ke medan perang.haha.x de la sebenarnya maksud lin,lin akan masuk dewan peperiksaan tahun ni.
 nk ambik peperiksaan PMR.salah satu peperiksaan yang paling penting dalam hidup semua orang.betul tak??
azam lin tahun ni nak belajar dngn lebih fokus lagi supaya lin dapat keputusan yg cemerlang dlm ppriksaan dan dapat menggembirakan hati mak ayah lin.lagi pom lin ni sebagai pelajar target kena la belajar dngn lebih bersungguh2 lagi.rase cepat mase berlalu sbb lin rase baru jenk daftar ting 1 dua thn lepas.cepat sungguh mase berlalu.lin pulak semalam dah potong rambut.
so sekarang ni rambut lin dah pendek sbb mak lin cakap senang kalu rambut pendek nk pakai tudung pom x basah.memang rase selesa sikit lepas dah keno potong rambut ni.haha
tadi pom baru lepas mendaftar sebagai pelajar ting 3 sesi 2012.fuhh penat tp seronok sbb rase lame
x jumpa kawan2 seperjuangan yelah mana x nya cuti asyik dup rumah je.dup sedekah air liur basi depan cermin.hehe

Ok stop sini dulu la ye.................SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU SESI 2012 SEMUA.



Suka??Like lah.Takkan like jer comment tak nak???

0 comments:

Post a Comment

copyright © All Right Reserved by Allyn Allieyna 2010-2016